niedziela, 4 stycznia 2015

Stosik #1

Pierwszy tegoroczny stosik, a nawet dwa, to - jak ławto się domyślić - książki, które znalazłam w tym roku pod poduszką lub choinką :). Wszystkie bardzo chciane i pochodzące z mojej listy "do przeczytania", więc nie muszę dodawać jak bardzo jestem szczęśliwa, że weszły w moje posiadanie :)



A co dokładnie otrzymałam? Książka, której nie mogło zabraknąć pod choinką każdego mola książkowego (Tokarczuk), coś o dobrym jedzeniu (Paltrow), coś czego szukałam od dawna (Szostak), jednak głównie to, co lubię najbardziej, a więc reportaż (Thubron, Hugo - Bader, Stasiuk) i inspirujące biografie (Kowalewski, Rodowicz, Zawadzka). To jako danie główne. Na deser za to....


Taaak, ciąg dalszy historii o mieszkańcach Akademii Wampirów autorstwa Richelle Mead, która pod koniec zeszłego roku wciągnęła mnie bez reszty oraz jeden miło się zapowiadający kryminał Hakana Nessera :) Cieszę się jak dziecko!

A jak Wasze zdobycze? Czy Gwiazdor, tudzież Dziadek Mróz był dla Was w tym roku łaskawy? :)

4 komentarze:

  1. Nasze gusta czytelnicze się mało stykają, ale Tokarczuk mnie intryguje......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, nasze upodobania są dość mocno zróżnicowane, ale i tak lubię do Ciebie zaglądać :) Podoba mi się Twój styl pisania i kilka książek, które zrecenzowałaś, trafiło również na moją listę, więc tym bardziej mi miło, że tutaj zajrzałaś. Co do Tokarczuk, to strasznie mnie do niej ciągnie, ale jestem na etapie "chciałabym, ale się boję" ;) Oczywiście nie chodzi o liczbę stron, ale o tematykę. Słuchałam kilka wywiadów odnośnie tej książki i zaczynam się obawiać, że wizja autorki jest tak głęboka, że nie podołam. Ale z pewnością po nią sięgnę i na pewno dam znać o wrażeniach. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cóż za wspaniałości! Cieszą oko :). Jestem bardzo ciekawa Tokarczuk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również podobają się moje stosiska :) A Tokarczuk jestem chyba najbardziej ciekawa z tych wszystkich książek. To znaczy na każdą książkę szalenie się cieszę, ale co by nie mówić, Tokarczuk będzie największym wyzwaniem :) Mocno ściskam!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!