środa, 4 marca 2015

Marcowe zakupy, czyli tegoroczny stosik/ book haul #2

W związku z niespodziewanym wyjazdem do Polski, na moje półki trafiły kolejne nowości. 
Nie jest ich mało, ale wychodzę z założenia, że dobrych książek - podobnie jak i butów czy torebek - nigdy za wiele! ;)

Pierwszy stosik, to książki, które od pewnego czasu stały najwyżej na mojej liście "do przeczytania".



"Pierwszy telefon z nieba" Mitch Albom - książka podarowana przez Wydawnictwo ZNAK
 "Kasacja" Remigiusz Mróz - chyba udziela mi się powoli Mrozomania
"Najgorszy człowiek na świecie" Małgorzata Halber - zaciekawiła mnie youtubowa recenzja dziewczyn z "Trochę kurtury"
"Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży" - koniecznie chcę poznać wersję tych bajek bez cenzury i happy endu! Zapowiada się cudownie mrrrrocznie
"Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs - dużo się o niej nasłuchałam i wygląda na to, że są to jak najbardziej moje klimaty
"Nocni wędrowcy" Wojciech Jagielski - prezent od Taty. To właśnie on zaszczepił mi miłość do reportaży, więc teraz regularnie podrzucamy sobie to co według nas dobre i ciekawe.
"Polowanie na Wilka z Wall Street" - również prezent od Taty. Wspominałam mu kiedyś, że "Wilk z Wall Street"  bardzo mi się podobał, więc ten zatroszczył się o kontynuację. Miłe!

Stosik numer dwa, to również książki, które są od dawna na mojej liście, niemniej znajdują się nieco dalej i z zakupem ich czekam na ogół na większe promocje. Tak było i tym razem, bo wygrzebałam je w różnych marketach (głównie Kaufland i Carrefour) za zawrotną cenę 9,90 zł...



"Domofon" Zygmunt Miłoszewski - pierwsza książka autora trylogii o prokuratorze Szackim. Podobno nie tak dobra, jak jej następcy, niemniej jestem jej bardzo ciekawa
"Papierowa dziewczyna"Guillaume Musso - swego czasu zachwyciła blogosferę, więc jestem ciekawa na czym polega jej fenomen
"Literatura od kuchni" Bogusław Deptuła - bo kto nie lubi czytać o książkach i dobrym jedzeniu równocześnie?!
"Kwietniowa czarwonica" Majgull Axelsson - podobno najlepsza książka tej autorki, a poza tym wydana w mojej ulubionej serii "z miotłą", więc nie było się nad czym zastanawiać
"Pamiętnik z przyszłości" Cecelia Ahern - od czasu do czasu lubię sięgnąć po tę autorkę
"Grace. Osobisty album Grace Kelly" - mam słabość do książek o kobietach nie tylko pięknych, ale i mądrych! Zwłaszcza, jak nie brakuje w niej tak pięknych fotografii jak tutaj!

Trzeci stosik, to już "dział męski", a więc książki które w najbliższych tygodniach umilą czas mojemu mężowi.



"Złe miejsce" Dean Koontz - klasyk po którego sama chętnie sięgnę
"Wilczy Legion" Adam Przechrzta - ostatnie książki tego autora bardzo się Drugiej Połowie podobały, więc nadszedł czas na kolejną
"Cel Snajpera" Chris Kyle - zapowiada się ciekawie (historia najbardziej niebezpiecznego snajpera w dziejach amerykańskiej armii), a do tego zbiera całkiem przyzwoite recenzje
"Niełatwy dzień" Mark Owen - jako ciekawostka (książka o ataku, który doprowdził do śmierci Bin Ladena)

A na koniec dwie gazetki.



"Książki" kupuję praktycznie zawsze jak jadę do domu, "Viva" skusiła mni "Gniewem" Miłoszewskiego i Jandą na okładce :)

I to tyle. Znacie coś z tego? Czytaliście? A może również macie w planach?

6 komentarzy:

  1. Sporo interesujących pozycji.
    Mam tylko "Kwietniową czarownicę"jeszcze nie czytaną....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej czarownicy przymierzam się już od dawna, ale jakoś ciągle nie było mi po drodze... Teraz nie ma już wymówki :)

      Usuń
  2. Cudne książki!
    Najbardziej ciekawa jestem "Pierwszego telefonu z nieba", "Kasacji" jak i "Gniew" - te pozycje bym przeczytała... A i "Pamiętnik z przyszłości" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! "Pierwszy telefon" już kończę i bardzo mi się póki co podoba, natomiast co do reszty, to sama jestem bardzo ciekawa jakie będą moje wrażenia :)

      Usuń
  3. "Kasację" oraz "Osobliwy dom pani Perregrine" koniecznie muszę przeczytać. Ciekawi mnie też "Cel snajpera", bo niedawno widziałam film o Chrisie Kyle'u i strasznie mi się podobał. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lektura z pewnością będzie przyjemna, z tego co znam tych autorów :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!