środa, 1 kwietnia 2015

Książkowe podsumowanie marca i plany na kwiecień 2015

Dużo się u mnie działo w ostatnim miesiącu, co też nie za bardzo sprzyjało blogowaniu, ale nie oznacza to też, że nic nie czytałam. Co to, to nie :) Przeczytałam łącznie 6 książek i  w większości były to naprawdę świetne lektury!

"Pierwszy telefon z nieba" Mitch Albom
"Pokolenie Ikea" Piotr C.
"Kasacja" Remigiusz Mróz
"Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs
"Love, Rosie" Cecelia Ahern
"Fight Club" Chuck Palahniuk  

Właśnie podliczyłam, że "Fight Club" był szesnastą przeczytaną przeze mnie książką, więc wychodzi na to, że czytam średnio 5 książek miesięcznie, a do ukończenia wyzwania 52/2015 zostaje mi 36 :) 

W marcu pojawiły się na blogu 4 wspisy, a były to:

Marcowe zakupy, czyli tzw. Book haul
Recenzja "Kasacji"
Wpis z serii "Film czy książka", gdzie pisałam o "Akademii Wampirów"

Jeśli chodzi o plany na kwiecień, to przede wszystkim pojawią się zaległe recenzje, a więc napiszę o"Pokoleniu Ikea", "Osobliwym domu pani Peregrine", "Fight Clubie" i "Love, Rosie" . 
Natomiast w cyklu "Film czy książka" pojawi się tym razem "Wilk z Wall Street".

Planuję przeczytać podobną ilość książek, jak w poprzednim miesiącu, tym bardziej, że jedną właśnie dziś skończyłam, a dwie inne ukończę na dniach. A są to:


Pozostałe 3 wybiorę spontanicznie, choć pewnie będzie wśród nich coś z moich nowych nabytków. Generalnie jeśli chodzi o nowości na moich półkach, to w tym miesiącu nie ma ich zbyt wiele, bo w maju jedziemy do Polski i tam planuję większe zakupy. Niemniej, skusiłam się teraz na 4 pozycje.


"Miasto kości" Cassandry Clare sposobało mi się na tyle, że chciałabym przeczytać całą serię "Dary Anioła" i sięgnęłam po drugą część, a więc "Miasto popiołów". Kolejną kontynuacją jest "Miasto cieni", a więc dalsze losy bohaterów "Osobliwego domu pani Peregrine". "Ostatnie rozdanie" Wiesława Myśliwskiego od dawna już za mną chodziło, bo uwielbiam tego autora, a Remarque i "Na Zachodzie bez zmian" są częścią planu, aby w tym roku sięgać po nieco więcej klasyków literatury światowej.

Tak więc kwiecień zapowiada się bardzo apetycznie! Czytaliście już może coś z tego, co się dziś u mnie pojawiło? Jak wrażenia? Swoją drogą serdecznie dziękuję za wszystkie wiadomości, polubienia i komentarze, które zostawiacie tutaj, na lubimy czytać i facebooku! Uwielbiam je czytać :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wynik i świetne książki. Przeczytałam i uwielbiam ""Osobliwy dom...", "Fight club", "Magiczne lata", "Służące" i "Kasację". Jeśli chodzi o pozostałe książki, to wiele o nich dobrego czytałam, więc myślę, że miałaś świetny miesiąc pod względem czytelniczym, a kolejny zapowiada się równie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja żadnej z powyższych książek nie czytałam. Oglądałam film służące i ryczałam jak bóbr, a oglądając żałowałam , że nie przeczytałam książki.
    Jak wracam z Polski to zawsze mam coś pomiędzy 20-30 kg książek ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!