niedziela, 7 czerwca 2015

Podsumowanie maja i plany na czerwiec

Wierzyć się nie chce, że maj już za nami i czas na kolejne podsumowania! Poprzedni miesiąc był szalenie intensywny, stąd też moja mniejsza obecność na blogu, ale to wcale nie znaczy, że nie czytałam. Czytałam bardzo dużo, ale też i dużo czasu spędzałam z rodziną oraz naszymi  przyjaciółmi na przeróżnych wypadach, efektem czego jest cała masa fantastycznych wspomnień, ale też i coraz dłuższa lista książek czekających na swoje blogowe pięć minut :) Już zacieram łapki na czerwiec, aby Wam poopowiadać o tych wszystkich wspaniałościach!

A teraz do rzeczy. W maju przeczytałam 5 książek (pierwsze zdjęcie), a 4 kolejne rozpoczęłam i w chwili obecnej już prawie skończyłam (drugie zdjęcie):




Książki, jak widać, bardzo zróżnicowane, ale każda z nich na swój sposób piękna i ciekawa. O "Mężczyźnie ze Stumilowego Lasu" mogliście już poczytać, natomiast o reszcie dowiecie się niebawem. Już teraz jednak zdradzę, że książką, która w maju najbardziej podbiła moje serce były "Listy niezapomniane". Absolutnie cudowna lektura, która wylądowała na liście ulubionych książek tego roku!

Jeśli chodzi o plany na czerwiec, to dalej będę starała się przytrzymać klucza, który do tej pory najlepiej się u mnie sprawdza, a więc będę chciała przeczytać coś z dreszczykiem, coś z klasyki, odrobinę fantastyki, powieść kobiecą i jakąś biografię lub reportaż. Na chwilę obecną najbardziej kuszą mnie te pozycje...


 .... choć przywiozłam ostatnio z Polski tyle rewelacyjnych książek wygrzebanych z domowej biblioteczki i na przeróżnych promocjach, że i pewnie po nie sięgnę. Oczywiście pochwalę się Wam, co nowego w ostatnich tygodniach trafiło na moje półki, czekam tylko na ostatnią przesyłkę aby zrobić pełne podsumowanie.

A propos podsumowań i planów, to pod koniec tego miesiąca chciałabym jeszcze zrobić  zestawienie książek, które udało mi się przeczytać w ramach wyzwania "Przeczytam 52 książki w 2015 roku". Jakby nie patrzeć, zbliżamy się już do półmetku :)

I to tyle na chwilę obecną. Uciekam więc na wasze blogi, bo widzę, że wiele z Was robi podobne podsumowania, więc z wielką przyjemnością popatrzę jak Wam upłynął maj pod względem czytelniczym.

Pozdrawiam!
Magota

3 komentarze:

  1. "Listy niezapomniane" i "Panie z Cranford" są już u mnie. List zaczęłam czytać i jestem wprost oczarowana :) Bardzo polecam Ci "Miniaturzystkę" świetna książka, a sama z wielką chęcią przeczytałabym "Cmętarz zwieżąt". Pozdrawiam :)

    someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kusi mnie ta "Miniaturzystka", kusi... :) Ja za to widzę kilka wspaniałych pozycji w Twoim majowym haulu, jak choćby "Czas Żniw" czy "Obca" :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, że ,,Ostatnie życzenie" masz przed sobą :) Chciałabym czytać od nowa.
    Miłej lektury :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!