piątek, 3 lipca 2015

Podsumowanie czerwca oraz plany na lipiec i sierpień

Witajcie! 

Czerwiec już za nami, a skoro tak, to nadszedł czas czas na  małe rozliczenie z tym co było oraz zaplanowanie lektur na nadchodzące tygodnie. Tym razem jednak postanowiłam nieco rozszerzyć moją listę i zrobić plany nie tylko na najbliższy miesiąc, ale na całe wakacje. Po pierwsze, w najbliższym czasie chciałabym poświęcić więcej na same recezje, a po drugie lipiec i sierpień zapowiadają się prywatnie na tyle intensywnie, że blogowo muszę skupić się na tym, co najistotniejsze. Przejdźmy więc do rzeczy.

W czerwcu przeczytałam 11 książek i był to najbardziej zaczytany miesiąc w przeciągu ostatniego roku. Wynika to z tego, że z jednej strony, kończyłam to, co zaczęłam w maju, z drugiej, brałam udział w Bookathonie 2015.

I tak... Książki, które dokańczałam i o których już napisałam:


Następnie sięgnęłam po:  
 "Błękitny zamek" Lucy Maud Montgomery
"Niepokorne. Eliza" Agnieszka Wojdowicz

Po czym przyszedł czas na 6 książek, które wyznaczyłam sobie w ramach Bookathonu:
"Najgorszy człowiek na świecie" Małgorzaty Halber
"Chłopiec z latawcem" Khaleda Hosseini  
"Obudź swoją kreatywność" Dagmary Gmitrzak 
"Bajki robotów" Stanisława Lema
„Igrzyska śmierci"Suzanne Collins
"Zostań jeśli kochasz" Gayle Forman 

Jeśli chodzi o plany na lipiec i sierpień, to stosik z którego będę wybierała na chwilę obecną wygląda tak:

"Rozbiórka. Wiersze, rozmowy i portrety 26 poetów"
"Tragedia człowieka" Imre Madach
"Miecz przeznaczenia" Andrzej Sapkowski
"Miasto popiołów" Cassandra Clare
" W pierścieniu ognia" oraz "Kosogłos" Suzanne Collins
"Niepokorne. Klara." Agnieszka Wojdowicz
"Babska stacja" Fannie Flagg
"Motylek" Katarzyna Puzyńska
"Serialista" Gordon David (na Kindlu)


Część z nich chciałabym przeczytać w lipcu, inne zabieram ze sobą na sierpniowy urlop, jednak w tej chwili nie określę dokładnie, które książki będę czytała w pierwszej kolejności, gdyż biorę jeszcze poprawkę na to, że w drodze do mnie są jeszcze 4 inne wspaniałe tytuły (zdjęcie poniżej), które bardzo chciałabym w najbliższym czasie przeczytać, więc powyższa lista może ulec małej modyfikacji :)


I tak to wygląda na chwilę obecną. Teraz trzeba tylko zakasać rękawy, opisać co ciekawsze książki z poprzednich tygodni i będzie można zatopić się w kolejnych cudownych lekturach! A jak Wasze plany? Macie już jakieś swoje wakacyjne typy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas!