piątek, 27 listopada 2015

Magotowy BLOGMAS 2015

Moi Drodzy!

Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc pomyślałam, że dobrze by było przenieść tę niezwykłą, grudniową atmosferę również na bloga. Długo myślałam nad tym, jak to zrobić i postanowiłam, że będzie to BLOGMAS, a więc zabawa polegająca na tym, że począwszy od pierwszego dnia grudnia do samej Wigilii, będę tutaj codziennie publikowała jeden wpis o tematyce książkowo - świątecznej.




Jakie będą to wpisy? Bardzo zróżnicowane :) Będą oczywiście w dalszym ciągu recenzje, ale poza tym czekają na Was dwa konkursy, porady jakie książki można sprezentować bliskim w prezencie, świąteczne inspiracje, a także coś, czego w grudniu nie może zabraknąć, a więc książkowe podsumowania minionego roku. Nie mogę się już doczekać! :) 

✪ Mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawili! 

Pozdrawiam
Magota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas!