wtorek, 1 grudnia 2015

Blogmas #1 --> KONKURS <--


Kochani, na dobry, blogmasowy początek, będzie konkurs! Do rozlosowania mam aż 3 egzemplarze rewelacyjnej książki Joanny Mielewczyk pt."Seks. Pozycja dla praktykujących". 


Kto przegapił mój wywiad z autorką, koniecznie musi zajrzeć TUTAJ :)

Aby wszyscy mieli równe szanse, rozlosuję po jednej sztuce książki na każdej z tych platform:

1. Blogspot --> http://magotaczyta.blogspot.de/
2. Facebook --> https://www.facebook.com/magotkowo/
3. Instagram --> https://www.instagram.com/tamagotka/

Wszystko co trzeba zrobić, to:

1. Być moim obserwatorem w dowolnym miejscu wymienionym powyżej.
2. W komentarzu pod tym postem lub pod konkursowym zdjęciem na Instagramie lub Facebooku wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie (1 osoba = 1 komentarz)
3. Będzie mi miło, jeśli udostępnisz informację o konkursie u siebie (nie jest to warunek konieczny)

Konkurs trwa od 1.12 do 5.12 do godz. 24:00. 6.12 będzie losowanie i wtedy też ogłoszę wyniki. Wysyłka tylko na terenie Polski i Niemiec.


POWODZENIA! :)


8 komentarzy:

  1. jak nie wygram, to kupię, ale warto spróbować :-)
    Katrzyna Kozak

    OdpowiedzUsuń
  2. Się zgłaszam, muszę w końcu dostać tę książkę w swoje łapki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dopisuję do listy i życzę powodzenia!

      Usuń
  3. Zgłaszam się! Słyszałam sporo dobrego o tej książce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dopisuję do listy :) A książkę sama czytałam i z czystym sumieniem polecam!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!