czwartek, 10 grudnia 2015

Blogmas #10 --> Rozdanie zakładek z okazji setnego posta



Kochani, wierzyć się nie chce, ale piszę tutaj już od ponad dwóch lat, a dziś wypada mój setny wpis! O tym dlaczego to robię i ile radości daje mi pisanie o książkach opowiem jeszcze pod koniec grudnia, ale póki co chciałam serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy tu zaglądają/ czytają/ komentują i wspierają mnie w tej działalności. Nie ma większej motywacji niż miłe słowo i ruch na blogu, a statystyki w ostatnich miesiącach bardzo miło mnie zaskakują, więc pomyślałam, że czas się za to odwdzięczyć :)

W związku z powyższym przygotowałam dla Was kolejne rozdanie, ale tym razem nie są to książki, a przepiękne aluminiowe zakładki w stylu retro. Sama używam takich od lat i baaaardzo je sobie chwalę!



Zasady są proste. Wystarczy napisać w komentarzu, że chce się wziąć udział w losowaniu i czekać na wyniki, które ogłoszę w niedzielę, 20.12.2015.

Są jacyś chętni czytelnicy? :)

Pozdrawiam
Magota

13 komentarzy:

  1. Ja jestem miłośniczką zakładek, więc się zgłaszam! I gratuluję stażu blogowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że blog będzie się ładnie rozkręcał :) A co do zakładek, to trzymam kciuki!

      Usuń
  2. Chcę, chcę, chcę :)
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością dopisuję Cię do listy, Wiolu! :)

      Usuń
  3. Chętny! Moze 2 raz mi się poszczęści Pozdrawiam i obyś świetowala Tysieczny post 💞👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście trzymam kciuki. Pewnie będzie mniej chętnych, więc i szanse większe :) Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jako książkoholiczka i zbieraczka zakładek - oczywiście jestem chętna na udział w losowaniu :-) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję setnego postu i chętnie się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i natychmiast dopisuję do listy :)

      Usuń
  6. Ja chcę, ja chcę, ja chcę :)- pogratulować i łapkę uścisnąć. I oczywiście do konkursu się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i z przyjemnością dopisuję :D

      Usuń
  7. Zgłaszam się po piękne zakładki. Jeszcze nigdy takich nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!