środa, 16 grudnia 2015

Blogmas #15 & 16 --> Ręcznie robione zakładki do książek








Jak możecie zauważyć, umknął mi jeden blogmasowy dzień. Zaplanowany był wpis o pierniczkach, ale tak się przy nich wczoraj zasiedziałam, że niestety nie zdążyłam nic opublikować. Teraz są one już udekorowane, ale lukier jeszcze schnie, więc ten temat zostawimy sobie na jutro, a w zamian inne "Zrób to sam" :)

Zakładki do książek są czymś, co każdy mol książkowy uwielbia, ale wcale nie trzeba być miłośnikiem literatury, aby z nich korzystać. Zawsze można nimi oznakować ważną stronę w naszych notesach czy kalendarzach, albo podarować ją komuś, kto - tak jak ja - wychodzi z założenia, że takich drobiazgów nigdy za wiele :)

Dlatego wybrałam dziś dla Was kilka propozycji, które możecie w przeciągu kilku minut wyczarować w zaciszu własnego domu i jedyne co musicie posiadać, to chęci, papier i nożyczki, a później przejść na stronę autora, którą podlinkowałam nad każdym zdjęciem. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie, bo ja już mam kilku ulubieńców i na pewno będę testować :)



zakładka do książki - Diy











7. Pohika



Poradnik DIY zakładki






3 komentarze:

  1. Cudowne te zakładki. Takie ręcznie robione są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam, Wiolu! :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetnie te zakładki. :) Najbardziej podoba mi się ta ostatnia - ten stworek jest taki uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!