piątek, 4 grudnia 2015

Blogmas #4 --> Book haul, czyli najnowszy stosik


Jak tak patrzę na ten stosik, to sama się sobie dziwię, bo wychodzi na to, że w listopadzie nie kupiłam żadnej książki... ani jednej! Coś niemożliwego, biorąc pod uwagę te wszystkie zniżki, Black Friday'e i darmowe przesyłki :)


A jednak. 3 tytuły dostałam do recenzji, 1 w prezencie, a reszta to książki, które otrzymał lub nabył mąż, ale po które i ja pewnie sięgnę. Po Kazika pewnie nawet jeszcze w tym miesiącu ;)

Więc co my tu mamy... od góry:

"Pokój dla artysty" Maria Ulatowska i Jacek Skwrońcki - mój odrobinę wcześniejszy prezent mikołajkowy :)
"Wilk" Marek Hłasko - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Iskry
"Idę tam gdzie idę" Kazik Staszewski. Autobiografia - kupiłam w prezencie mężowi i jest on już w trakcie czytania. Reakcja póki co, bardzo pozytywna.
"Złoty pociąg i tajemnice skarbów polski" Włodzimierz Antkowiak - prezent od Taty, bo ostatnio zastanawialiśmy się wspólnie ile jest w tym wszystkim prawdy, więc podrzucił jako ciekawostkę
"Zaginięcie" Remigiusz Mróz - recenzencka od biblionteka.pl
"Czary i czarty polskie" Julian Tuwim - recenzenckie cudeńko od Wydawnictwa Iskry
"Narodziny Fundacji" Isaac Asimov - najnowsza fascynacja męża i kolejna część serii

I to tyle. W porównaniu do zeszłego miesiąca dość skromnie, ale wiem, że czas świąteczny w moim przypadku nie sprawdza się jako czas na czytanie, więc to co tu widać, w zupełności mi wystarczy :)

A jak tam u Was? Poszaleliście ostatnio na zakupach czy wręcz przeciwnie? :)

4 komentarze:

  1. Całkiem przyjemny ten stosik :). "Zaginięcie" czeka również na mnie na półce.
    Życzę miłej lektury :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, w takim razie :D

      Usuń
  2. Też czytam teraz Idę tam gdzie idę i nie mogę się nadziwić jak genialnym człowiekiem jest Kazik :D <3 Już po Wilku jestem, też mi Iskry przysłały :D <3 A jak popatrzysz na tył zaginięcia to mnie tam zobaczysz :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kazik" i "Wilk" jeszcze przede mną, ale "Zaginięcie" już zaczęłam i wciąga niesamowicie! Tak więc gratuluję patronatu - udany :D

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!