poniedziałek, 7 grudnia 2015

Blogmas #7 --> Ulubieni polscy Booktuberzy


Dla tych, którzy jeszcze tego pojęcia nie znają, wyjaśniam, że Booktuber, to nie kto inny, jak osoba opowiadająca o książkach tyle, że nie pisemnie, a w formie video, na Youtubie (Youtuber + Book = Booktuber).

Jest to bardzo fajna alternatywa dla klasycznych blogów i ogromnie się cieszę, że ludzi kręcących filmy o książkach jest coraz więcej, niemniej nie każdy kanał jest równie dobry i nie każdy też wytrzymuje próbę czasu. Dlatego też postanowiłam pokazać Wam dzisiaj te, które taką próbę przeszły i, które to najchętniej odwiedzam.

Moi ulubieńcy, bo najlepiej opowiadają o książkach mniej oczywistych, :

Czytam i piszę: TUTAJ
Obsesyjna Biblioteczka: TUTAJ
Bookinistka: TUTAJ
Paulina Piziorska: TUTAJ
Twierdza zbudowana z książek: TUTAJ

O tym, co aktualnie w literackiej trawie piszczy ;), chętnie słucham tutaj:

Herbatka z Książką: TUTAJ
Book Please: TUTAJ
Book Reviews by Anita: TUTAJ
Więcej Książków: TUTAJ
Miasto Atramentowych Słów: TUTAJ
Abigail Jailette: TUTAJ
Wielki Buk: TUTAJ
Caroline in the Bookland: TUTAJ
Marta Oakiss: TUTAJ

Booktuberzy, których uwielbiam, ale którzy mają (chwilową, mam nadzieję!) przerwę w nagrywaniu:

Trochę Kurtury: TUTAJ
Czytam Sobie: TUTAJ

"Świeżynki", czyli stosunkowi nowi Booktuberzy, których postępy pilnie śledzę i którym mocno kibicuję:

Kto czyta, żyje podwójnie: TUTAJ
Przyczajony Hasacz: TUTAJ
Janek Tramwajnr4: TUTAJ

I to tyle na chwilę obecną. Jeśli Wy znacie kogoś godnego polecania, a kogo tu nie wymieniłam, koniecznie dajcie znać! Obejrzę i być może dorzucę do swojej listy :) Dziękuję i pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. W większości się pokrywają nasze gusta :D <3 I już się bałam, że siebie tu znajdę, ale na szczęście nie :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie, jak tak - jesteś w "świeżynkach" na dole :)

      Usuń
    2. A tak się cieszyłam...cóż...złamałam okulary, dlatego nie dowidziałam :v

      Usuń
  2. Ja na Booktube oglądam Maja K.
    P42 i Kulturalna szafa ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!