wtorek, 8 grudnia 2015

Blogmas #8 --> TAG Jesienny


Wywołana do odpowiedzi przez Yvaine z bloga Castle on a cloud , rozprawiam się z TAGiem jesiennym. Jak to się ładnie mówi - lepiej późno niż później ;)


❉ Jaka książka wydaje Ci się być idealna do czytania jesiennymi wieczorami?
Taka, która wciągnie nas bez reszty, ale której też nie "pożremy" na raz, a więc np.: "Wybrana" Naomi Novik" (klimat baśniowy), "Obca" Diany Gabaldon (romans historyczny) czy też "Okularnik" Katarzyny Bondy (kryminał).

❉ Oglądałaś/eś kiedyś film z motywem Halloween?
Tak, było tego trochę, ale najbardziej zapadł mi w pamięć horror z Jamie Lee Curties, a raczej cała seria, bo obejrzałam: Halloween, Halloween 2 i Halloween - 20 lat później. Nie pytajcie... ;)



❉ Suszyłaś/eś kiedyś liście? Jeśli tak, to jaka książka padła ich ofiarą?
Pewnie, że tak! Ostatnio nawet znalazłam kilka sztuk w "Lalce" Prusa :)




❉ Czy w którejś książce/ którymś filmie znalazłaś/eś motyw świat/obrzędów jesiennych?

Ostatnio w "Misiu Uszatku" Czesława Janczarskiego :D 

❉ Lubisz jesień? Jeśli tak to za co?

Uwielbiam! Jej początek za niezwykle klimatyczne spacery i zbieranie wszelkich możliwych "skarbów" z dziećmi:


Natomiast drugą połowę za dłuuuugie wieczory, które sprzyjają czytaniu, wygrzewaniu się pod kocem, paleniu świec i piciu aromatycznych herbat  




Yvain, bardzo Ci dziękuję za zaproszenie i świetną zabawę!

Ja tym razem nie nominuję nikogo, ponieważ jesień już się kończy i zima za pasem, ale na pewno znajdę jakiś TAG z odpowiednią porą roku i wtedy przekażę pałeczkę dalej :)

Serdecznie pozdrawiam!
Magota


1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony mi czas!