piątek, 1 stycznia 2016

Stosik, a raczej stosisko, czyli grudniowe nabytki

Stare porzekadło mówi, że jaki nowy rok, taki cały rok, więc mimo posylwestrowego rozleniwienia, zasiadam szybciutko do pierwszego postu, coby ich było jak najwięcej w tym 2016 roku ;)

Dziś postanowiłam pokazać Wam, co trafiło do mnie w ostatnim miesiącu, a jest tego niemało, bo i Mikołajki i Gwiazdka, a do tego świeżutka dostawa egzemplarzy recenzenckich oraz wizyta w domu rodzinnym, a co za tym idzie w biblioteczce rodziców... Z resztą zobaczcie sami:)

Zacznę może od prezentów.


"Pokój dla artysty" Maria Ulatowska i Jacek Skowroński - prezent od Mikołaja
"Opowieści z Narnii" C. S. Lwewis - prezent, który sama sobie wybrałam w imieniu męża ;)
"Idź, postaw wartownika" Harper Lee - prezent od mamy
"Świat równoległy" Tomek Michniewicz - prezent od taty
"Sekretna herbaciarnia" - otrzymana w pięknym zestawie od Świata Książki (wygrana w konkursie)


Następne w kolejności są egzemplarze recenzenckie:


"Chłopcy" Jakuba Ćwieka i "Dygot" Jakuba Małeckiego - otrzymane od wydawnictwa SQN
"Czarna samica kruka" Dariusza Pawłowskiego - nadesłane przez autora
"Salon d'amour" Anny Jansson - otrzymane od agencji Go Culture. Przy okazji dziękuję za pyszną czekoladę - moja ulubiona :) Mam nadzieję, że seria Gorzka Czekolada również się taką stanie ;)


Czas na zakupy własne:


"Walet pik" Joyce Carol Oates - niedawno skończyłam czytać "Przeklętych" autorstwa tej pani i książka ta bardzo mi się podobała, więc postanowiłam sięgnąć po jej inne tytuły. Ten akurat był na promocji w Empiku (-50%)
"Mężczyźni bez kobiet" Haruki Murakami i "Stigmata" Beatrix Gurian - to nabytki Biedronkowe
Natomiast pozostałe 3 tytuły, a więc "Światło, którego nie widać" Doerra, "Wszystkie wojny Lary" Jagielskiegio i "Królowie przeklęci" Druona, stały w ścisłej czołówce książek, które koniecznie chciałam przeczytać z początkiem 2016 roku, więc zakupiłam je na nieprzeczytane.pl , gdzie ceny okazały się naprawdę konkurencyjne!

A teraz książki przywiezione z domu (z lewej te zabrane mamie, z prawej tacie :))


"Wichrowe wzgórza" Emily Brönte - czytałam w liceum i pamiętam, że byłam nią zachwycona. Chętnie sobie odświeżę ten tytuł
"Ptaki ciernistych krzewów" Colleen Mc Cullough - klasyka, którą koniecznie chcę poznać
"Chustka" Joanna Sałyga - z polecenia bratowej
"Być dzieckiem legendy" Małgorzata Puczyłowska - napisała ją daleka krewna, więc jestem bardzo ciekawa jak jej poszło
"Zielona wyspa" Igora Ostachowicza - zaintrygował mnie opis na okładce
"Bractwo Bang Bang" Grega Marinovicha i Joao Silvy - czytałam kiedyś na czytniku, ale z doskoku i trwało to bardzo długo, więc niewiele już pamiętam, a wiem, że bardzo mi się podobało, więc teraz planuję pochłonąć ten tytuł w całości i na raz :) 
"Biesłan" Zbigniewa Pawlaka i Jerzego A. Wlazło - słyszałam dużo dobrego o tej książce
"Notebook" Tomasza Lipko - podobnie jak z "Zieloną Wyspą", zaciekawił mnie opis
"Maleńczuk" - od dawna planowałam sięgnąć po tę książkę, więc bardzo się ucieszyłam, że znalazłam ją u rodziców

A tak to wygląda całościowo:


Przyznam, że jestem naprawdę zadowolona z tych wszystkich nabytków, bo większość z nich już od dawna znajduje się na mojej liście "do przeczytania", więc teraz już nic nie stoi na przeszkodzie, aby po nie sięgnąć :)

A jak tam u Was? Dostaliście lub kupiliście coś ciekawego w ostatnim miesiącu?

8 komentarzy:

  1. Dwa wieczory płakałam czytając Chustkę. Światło, którego nie widać dobra, ale jednak czuję niedosyt. Ptaki ciernistych krzewów i Wichrowe wzgórza mam w planach na ten rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratowa miała bardzo podobne wrażenia odnośnie "Chustki" i przyznam, że trochę się boję tej książki...

      Usuń
  2. Co za stosisko! :) Sporo apetycznych kąsków. Przyjemnej lektury życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i Tobie również życzę wspaniałego zaczytania w tym Nowy Roku :)

      Usuń
  3. Jaki piękny zestaw od Świata Książki. Cudo wręcz!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż książek!
    'opowiesci z Narnii' czytałam i są genialne! 'chlopcy' mnie nie zachwycili... No i kilka innych też chętnie bym porwała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas!